2019 / Album

Für Immer

Album kaufen

Album hören

Songs

01 Herr Inspektor03:53

Ref:
Tuad ma laad Herr Inspektor owa davo waas i nix,
a waun i wissat wos i waas owa des wissat i jetzt nicht
Tuad ma laad Herr Inspektor owa davo waas i nix,
oiso lossns mi in Ruah i tats jo wissn wauns so is.

Verse 1:
Geh heans ma auf mit ihre Danz, und dazöhns ma do kan Schmäh,
weu sunst nimm i ihna mit, oiso mochns kann Bahö,
Sie san jo gseng wuan, oiso songs wos oda muass i ihna weh tuan?
Oiso geh ma aussa mit da Gschicht na,
Wie Sie wissn nix? Faungans au zum kooperiern, sunst faung i au zum eskaliern und sie Off wean inhaftiert, oiso heans jetzt auf zum liang und die Soche hod a Gsicht, schauns ich höre gerne zu, drum dazöhns ma jetzt die Gschicht!

Verse 2:
Jetzt heans ma auf mit Herr Inspektor i bin Gruppenkommandant, hob an leicht nervösn Finger und a Puffn in da Hand, i hob sie Schuft jo gleich erkannt, ihna Gsicht is kriminö, Sie schaun aus wie so a Gsindl oiso singans owa schnö,
Tuad ma laad, na ned a so, wos i man is a Geständnis, waun i wü dass ana singt bei mir vahoft i gach in Fendrich, schaun sie ihna droht Gefängnis und des kunnt i ihna spoan, oiso heans jetzt auf zum singa und dazöhns ma dassas woan!

Verse 3:
Mein lieber Herr i siech die Soche nimmt ka End,
waun Sie jetzt ned glei niedaleng daun brich i ihna d´Händ,
schauns i sog ihna dezent, na sie san ned prominent
und Sie kennan kan, kennans an der an va uns do kennt?! Na!
Eben oiso redens mochns ihna ned zum Offn
Das Gesetz steht über allem und i brauch wem zum vahoftn,
owa wie sie song jo eh nix,
i glaub fost es wa gscheida,
i vahoft mi heite söwa und sie singan afoch weida.

Bridge:
Aun die Gauna, aun die Vabrecha
Aun die leichtn Madln,
die Gesetzesbrecher,
Justizia schläft nicht Und hod kaan Humor
Und waun sie uns huin kummt, daun sing ma im Chor

Lyrics
02 Déjà-vu04:24

Verse 1:
Jedn Tog dieses Déjà-vu,
jedn Tog so a depatts Gfüh,
obwui er eigentlich goa ned wü,
spüht er trotzdem des söwe Spü,
er mocht Sochn nur weu er waas,
mochts ned er mochts a aundara,
sei besta Freind is die Stempeuhr,
zum steam hoda zfü und zum lehm ned gnua.

Bridge:
Und wauna ham kummt is scho finsta,
wauna aufsteht no ned hö,
jedn Tog die söwn Gsichta
und sei Lehm rennt vü zu schnö.

Ref:
Déjà-vu, ey, Déjà-vu, ey,
waunst jedn Tog kennst, wüst a in nächstn ned sehng,
Déjà-vu, ey, Déjà-vu, ey,
a jeda Tog gleich nur mit an neichn Problem.

Verse 2:
Jedn Tog dieses Déjà-vu,
jedn Tog so a depatts Gfüh,
dass do wos is wos eam ollas stüht,
doch er spüht trotzdem des söwe Spü,
er waas ned vü owa wosa waas,
is waun daun endlich da Freitog naht
und er sie endlich daun wegaschwasst,
damit a endlich sei Lehm dazaht.

Bridge 2:
Und wauna aufsteht is scho finsta,
wauna ham kummt is scho hö,
jedes Moi die söwn Gsichta
und sei Lehm rennt vü zu schnö.

Ref:
Déjà-vu, ey, Déjà-vu, ey,
waunst jedn Tog kennst, wüst a in nächstn ned sehng,
Déjà-vu, ey, Déjà-vu, ey,
a jeda Tog gleich nur mit an neichn Problem.

Verse 3:
Jedn Tog dieses Déjà-vu,
jedn Tog so a depatts Gfüh,
obwohl er eigentlich goa ned wü,
spüht er weida des söwe Spü,
er hod ned vü nur vom Lehm scho gnua,
jedn Tog bei da Stempeuhr,
hoda no Schädlweh vom letzten,
owa gfreit sie aum nächsten Rausch.

Bridge 3:
Und wauna ham kummt is scho finsta,
wauna aufsteht no ned hö,
jedn Tog die söwen Gsichta
und sei lehm rennt vü zu schnö

Ref:
Déjà-vu, ey, Déjà-vu, ey,
waunst jedn Tog kennst, wüst a in nächstn ned sehng,
Déjà-vu, ey, Déjà-vu, ey,
a jeda Tog gleich nur mit an neichn Problem.

Bridge 4:
Und irgendwaun bleibts ewig finsta,
irgendwaun wird’s nimma hö,
jo an Ausweg gibt’s daun nimma,
maunches Lehm geht vü zu schnö, vorbei.

Ref:
Déjà-vu, ey, Déjà-vu, ey,
waunst jedn Tog kennst, wüst a in nächstn ned sehng,
Déjà-vu, ey, Déjà-vu, ey,
a jeda Tog gleich nur mit an neichn Problem.

Lyrics
03 I zag eich au03:51

Verse 1:
Ich bin ein pflichtbewusster Bürger, hob a dicke siasse Frau,
hob a Reihnhaus und an Hund, der sogoa Mandal mochn kau,
i lieg um ochte in da Hapfn und um fünfe steh i auf,
i les die Zeitung während ich dabei entspannt Zigarre rauch.
Do san die Giftla und Vabrecha, dieser Obschaum von an Mensch,
weng diese linksversifftn Hund derf i ned song wos i ma denk,
aber der Tag der wird noch kommen und die Dinge nehmn ihrn Lauf,
weu daun zag ich eich olle do au, so schauts aus.

Ref:
Weil Gerechtigkeit muss sein und drum sperrns gleich olle ein,
daun is kana mehr auf freien Fuß so friedlich kunntats sein.
I zag eich au, i zag eich au, i zag eich au, i zag eich (4x)

Verse 2:
Soboid a Bsoffana aufd Stroßn speibt steh i scho hinter eam,
moch an Livestream vo dem Schurken und daun geh i mi beschwean,
waun a Vogel in da Fruah auf da Terassn sitzt und piepst,
ruaf i glei amoi die Funkstraf weu bei sowos kenn i nix,
egal ob laut lochende Kinda oder eidosierte Punks,
bei mir wird scho moi nur aus Prinzip a jeda do verwamst,
i bin da Sheriff in mein Gräzl, bin da Rambo do im Bau,
wird ana deppat daun zag i eam au,
so schauts aus.
Ref:
Weil Gerechtigkeit muss sein und drum sperrns gleich olle ein,
daun is kana mehr auf freien Fuß so friedlich kunntats sein.
I zag eich au, i zag eich au, i zag eich au, i zag eich (4x)

Verse 3:
Jetzt sitzn olle hinter Gitter und nur i bin nur mehr do,
endlich hab ich meine Ruhe und jetzt hob i den Solot,
weu wauns kaan mehr gibt zum auzang hat mein Leben keinen Sinn,
welches Gsindl kaun i auzang waun nur i herraussn bin.
Jo drum moch is hoid wie imma, trink a Glasal oda mehr,
langsam schwindet meine Hemmung und die Zunge die wird schwer,
schleich mich leise in mein Häuschen und verprügel meine Frau,
ruaf die Funkstraf und zag mi söwa au, so schauts aus

Ref:
Weu Gerechtigkeit muss sein, und drum sperrns mich bitte ein,
daun is kana mehr auf freien Fuß und i bin ned allein.
I zag mi au, i zag mi au, i zag mi au, i zag mi (4x)

Lyrics
04 Weust a Mensch bist04:35

Wauns ned geht daun rennts hoid mit dir,
bist a Gewinn, i kau ned valiern,
weu du zu olla erst aun olle aundaren denkst
und ned vü host owa trotzdem gnua schenkst.
Eitelkeit a Wuat wosd ned kennst,
san olle koid, du bleibst a Mensch,
weu Göd in deiner Wöd sein foischn Wert schnö verliert,
wer wüvü hod, hod di nie intressiert

Bist a Mensch,
a guada Mensch.
Du bist vü mehr ois a Mensch.

I wuit da nur song, wos di ollas ausmocht
und dass du ewig bist und ewig weidalebst.
Drum wuit i da song wos di ollas ausmocht,
auf dass du ewig bist und ewig weidalebst.

Siech i ka Zü, bringst du mi duat hi,
und waunst wos mochst, frogst du nie nochn wie,
weu du in jedn Menschen stets is guade nua siechst,
mochst du zum schlechtn no a freindliches Gsicht.
A Stund mit dir is wie a Wochn am Straund,
bin i ned reich, reichst ma trotzdem de Haund,
weu ois aun wos du glaubst, goa so glaubwürdig is
und i a jede Meinung gaunz genau a so siech.

Bist a Mensch,
a guada Mensch.
Du bist vü mehr ois a Mensch.
I wuit da nur song, wos di ollas ausmocht
und dass du ewig bist und ewig weidalebst.
Drum wuit i da song wos di ollas ausmocht,
auf dass du ewig bist und ewig weidalebst.

So bist du, immer du, für immer und du

I wuit da nur song wos die ollas ausmocht
Und dass du ewig bist und ewig weidalebst
Drum wuit i da song wos die ollas ausmocht,
auf dass du ewig bist und ewig weida lebst.

Lyrics
05 Oid wean03:42

Verse 1:
Kaunnst di no erinnern woa no ned laung her,
ghobt homma nix und gwohnt Garçonnière,
Göd woa oft knopp owa des woa uns wuascht
weu Essn gibts eh waun dei Oma uns ruaft,
dazöht homma vü und is meiste woa glong,
homma wos ghobt hommas teud ohne frong,
muang woa uns wuascht weu wos zöht hod woa heit,
hob i wos braucht hob i afoch nur gleit.

Bridge:
Owa die Zeit, jo weu de Zeit ned steht,
waas i jetzt ned amoi mehr wies da geht
und wo i leitn sui.
Ref:
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
owa oid samma trotzdem wuan.

Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
owa mia hom die zeit valuan.

Verse 2:
Kaunnst di no erinnern woa no ned laung her,
ghobt homma nix und drum wuit ma hoid mehr,
dauernd am flug mit de Madln ausn Ort,
a Radla auf ex homma glaubt mocht uns hort,
da Ausweis woa gföscht und is Gwaund homma teut,
zwa Eristoff Ice und a bülligs Parfum,
muang woa uns wuascht weu wos zöht hod woa heit,
hob i wos braucht hob i afoch nua gleit.

Bridge:
Owa die Zeit, jo weu de Zeit ned steht,
waas i jetzt ned amoi mehr wies da geht
und wo i leitn sui.

Ref:
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
owa oid samma trotzdem wuan.

Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
owa mia hom die zeit valuan.

Du kaunnst di ned erinnern weu es is laung her
und wos amoi woa intressiert jetzt kan mehr,
heit samma oid fian a gaunz aundas Lem,
woascheinlich da Grund dass ma sie nimma sehng.
Friacha woama Kinda heite host du scho zwa
und i in mein Wahn bin no ollaweu ans,
denk hoid gern zruck und daun foids ma ei,
wos woa is passiert und is scho laung voabei.

Bridge:
Owa die Zeit, jo weu de Zeit ned steht,
waas i jetzt ned amoi mehr wies da geht
und wo i leitn sui.

Ref:
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
owa oid samma trotzdem wuan.

Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
Mia wuitn nie oid wean,
owa mia hom die zeit valuan.

Lyrics
06 Principessa03:40

Verse 1:
Auf jedn Foto schaut sie gleich, ihr Lem is perfektion,
Waun sie vorbeigeht jo daun schaun die Leit, wos aundas is ned gwohnt.
Da Füta ruckt die Woaheit zrecht, kaschiert ihr gaunzes Lem.
Sie schminkt sie a vuam schlofn geh,
weu söbst da Saundmau is a Fan von ihr.

Ref:
Oiso loss bitte de Finga von Principessa,
i gib da mei Wuat, de duat da ned guad
Oiso loss bitte de Finga von Principessa.
A jeda ders kennt, wass des nimmt ka guads End.

Sie pfeifft auf an der Werte hot, wos an Wert hot, hot an Preis
Vo muang hod sie scho laung ka Aungst, a jeda Tog is gleich.
Sie dat so gern a Marken sei, begehrt und exklusiv,
ihr Leben is a Fotodruck, owa des Büdl des hängt schief von ihr.

Ref:
Oiso loss bitte de Finga von Principessa,
i gib da mei Wuat, de duat da ned guad
Oiso loss bitte de finga von Principessa.
A jeda ders kennt, waas des nimmt ka guads End.

Bridge:
Maunchmoi vasteckt ma sie im Lem,
kaschiert a jeds Problem,
weu mit a bissl Forb,
wiad a jede Hauswaund schäh

Maunchmoi vasteckt ma sie im Lem,
kaschiert a jeds Problem,
solaung die Leit no klatschn, duad die Woaheit nimma weh.

Ref:
Oiso loss bitte de Finga von Principessa,
i gib da mei Wuat, de duat da ned guad
Oiso loss bitte de finga von Principessa.
A jeda ders kennt, waas des nimmt ka guads End.

Lyrics
07 Fünf Minuten03:13

Verse 1:
Da Wecker weckt mi zärtlich
und I lieg in mein Bett,
er mant I suitat aufsteh,
owa I vasteh eam ned,
i sog eam er sui ruhig sei
und druck eam afoch weg,
owa er wird immer lauda,
diskutiern hot do kan Zweck.

Bridge:
Wird scho no passn
is jo no hi,
bevua ma do platzn,
geh moch wos für mi,
i hob a bitte, bitte

Ref:
Du gib ma no 5 Minuten,
bin no ned soweit.
Du gib ma no 5 Minuten,
is eh no gnua Zeit.
Du gib ma no 5 Minuten
bin no ned so weit.
Du gib man o 5 Minuten Zeit.

Verse 2:
Wir zwa kennan uns ewig
und meistns woas a schäh,
i hob gwusst waunn I zu dir kumm,
kau I nochher wieder geh,
owa du bist jetzt wie austauscht,
du manst so rennts scho zlaung,
du hättast gern wos fixes,
du warst gern mit mir zaum.

Verse 3:
I hätt gmant i lebat ewig
und I bleib ewig do
und plötzlich bleibt mei Herz steh
und spüt is Liad vom Tod,
da Sensnmau steht vua mia
und mant wir suitn geh
weu mei Zeit die is scho ogrennt
und er hättat no an Weg.

Lyrics
08 Ala bin04:43
09 Da letzte Superhöd03:12

Er is geächtet im gaunzn Ort, sehng erm de Leid rennans schnö davo.
sei Uniform de steht von ala, weira nur mehr die ane hod.
er is a Mau wie aus an Bilderbuch, exclusiv wie a Tafelspitz
und wauna in da Fruah an Hunga hod, foahta mit Blaulicht zum Nah und Frisch.

Jo und maunchmoi waun erm fad is schiassta dreimoi in die Luft

Jo er is da letzte Superhöd in sein Bezirk
und waun wer depatt wird, daun wird a eikassiert.
Weu er is da letzte Superhöd in sein Bezirk
und waun wer depatt wird, daun wird a eikassiert.

Ob und zua geht er ins Staummlokal und sauft mitn Wirtn die Schnops auf Ex,
daun wort er bis da Wirt ins Auto steigt und nimmt erm Ruck Zuck in Deckel weg,
er hod vua launga Zeit an Partner ghobt, owa den hoda ned wirklich meng
den hod ma gfunden vuan beim Nah und frisch, mit drei Kugeln in seim Schädl.

Jo wie maunchmoi waun erm fad is schiasst er dreimoi in die Luft.

Jo er is da letzte Superhöd in sein Bezirk
und waun wer depatt wird, daun wird a eikassiert.
Weu er is da letzte Superhöd in sein Bezirk
und waun wer depatt wird, daun wird a eikassiert.

Seitdems sein Posten afoch zuadraht hom, is direkt ruhig worden in dem Dorf,
weu ka normaler Mensch um hoiwa drei, per hetz mit Blauliacht zum Mäci foaht,
er woa sowos wia a Superhöd, er woa da Batman in seim Ort,
friacha hoda nochn rechtn gschaut, mittlerweile wird a söwa gsuacht.

Jo und maunchmoi in da Nocht head ma no Schüsse in da Luft.

Jo er woa da letzte Superhöd in sein Bezirk,
hod jeden Naum notiert und olle eikassiert.
Weu er woa da letzte Superhöd in sein Bezirk
hod vüle inhaftiert und ernas Gsicht poliert.

Lyrics
10 Ois ok03:45
11 Servas du (feat. Wolfgang Ambros)03:58

Servas du, do om im Himme,
geh sei so guad und bitte huach ma moi zua,
i wö so oft, dei oide Numma,
weu dass du fuat bist lost ma heit no ka Ruah.

I sprich aufs Bandl, dazö da Gschichtn,
weust ma eigentlich so unhamlich föhst,
owa es kummt nix, es passiert nix,
foisch vawöht.

Wolfgang

Servas du, do om im Himme,
geh sei moi ehrlich sog wie is des bei dir,
sitzt du a auf ana Woikn
und spühst mit oin den aundan Engaln Klavia.

Sprich ma aufs Bandl dazö ma Gschichtn
und sog a du dass i dir unhamlich föh
und waun nix kummt und nix passiert host di
foisch vawöht

Servas du do om im Himme,
sog schauts es uns do unten wirklich a zua,
i sog da ehrlich dass i mi genieren tät,
weus ned ok is wos i do herunt tua,

Sprich ma aufs Bandl dazö ma Gschichtn
und sog a du dass i dir unhamlich föh
und waun nix kummt und nix passiert host di
foisch vawöht

Servas du unt auf da Erdn,
hob jo ka Aungst i bin jo eh no bei dir,
zwoa ned do om, nua in deim Herzn
bin i gaunz do so laung mi du do drin gspiast.

Mia hom a Bandl, du kennst die Gschichtn,
erinner die drau waun i dir wieda föh,
weu unsare Liebe hod ka Numma und losst sie ned vawöhn

Lyrics
12 Maunchmoi (Reprise)04:36

Maunchmoi, vasteckt ma sie im Lehm,
kaschiert a jeds Problem,
weu mit a bissl Forb,
wird a jede Hauswaund schäh.

Maunchmoi vasteckt ma sie im Lehm,
kaschiert a jeds Problem,
solaung die Leid no klatschn
tuat die Woaheit nimma weh.

Domois samma kumma, hom gsogt dass ma ned wuin,
doch trotzdem homma gsunga dass die Leid lem suin
und weu ollas grod so passt hod, bitte bitte Stopp die Zeit,
für die Leid woa ma Vabrecha, wie die Bonny und da Clyde,
waunst uns ned wüst daun gehst hoid weida und aunsunstn setz die her,
waun du wieda moi so ham kummst woans da Seiler und da Speer,
is in Washington daun Sperrstund sitzt im Stianghaus ala,
waun da letzte Schnee daun gfoin is song ma Servas baba.

Madl moch die Aung auf weu i kenn die va wo,
du bist doch des Schatzi und du foahst mitn Cabrio,
ob und zua woglst mitn Schädl, waun die Boxen wieda knoin,
es schwimman Leichen in da Donau wauma bsoffn eine foin,
oiso o mon amour bitte bitte weck mi auf,
i was made for loving you, a letztes Schluckerl wos i sauf,
Mama sperr die Kinder weg, weu jetzt kuman die zwa
wir hom ois inklusive oiso, Servas Baba.

Lyrics
Album jetzt teilen

Alben